Flipper House
Hallo Jungs,
wer ist Moment im Seebad vor Ort und kann mir etwas zur aktuellen Situation bzgl. der Baustelle sagen?

Vielen Dank und Grüsse

Capri
Zitieren
Also ich bin heute zurückgekommen. Ich bin ein paar Mal am Flipper
vorbeigekommen und habe noch keine Bauaktivitäten sehen können.
Es ist halt neben dem Flipper eine freie Fläche zu sehen.
Liebe ist das einzige Mittel die Frauen zu ertragen, die für Geld nicht zu haben sind
Zitieren
@ JustusJonas:

vielen Dank für die Info; vielleicht habe ich ja Glück und das Ganze verschiebt sich ein bißchen.
Zitieren
Die Bauaktivitäten müßten schon begonnen haben. Ich habe diese Mail auf meine Buchungsanfrage bekommen:

Dear Sir. ( Mr. ... )

Thank you very much for your e-mail , we would like to ifnmorm your booking with Flipper House Pattaya on period 27/11/2007 - 24/12/2007
1 room , we have a standard room for you , the room rate as follow :

- on 27 Nov 2007 - 14 Dec 2007 , the room rate @1,000.- on room only per night .

- on 15 - 24 Dec 2007 , this is peak period , the room rate @1,100.- on room only per night .

We would like to ifnorm you that Flipper House is going to build a new building start on Nevember 2007 - December 2008 .

Construction will be start from 09:00 am. - 06 pm. daily , it would cause some noise which might somthime disturb during this period .

We really do apologize in this case .

Could you please e-mail back to confirm your booking with us again and please let us know on 27 Nov what time you will be arrive to Pattaya .

we are looking forward to hearing from you soon .

Best Regards,

Reservation Dept.


Gruß candyman
Zitieren
@ candyman,

na ja ist jetzt auch nicht mehr zu ändern. Mal sehen, was mich erwartet.
Danke für die Info.

Capri
Zitieren