Larissa (Ro)
I've been with Larissa last weekend, Romanian, 23 years old, around 1m70, long black hair, well-tanned, slim and athletic, nice A cup, some tattoos here and there, a piercing on the navel. For me the best body of the new girls arrived lately.

Arrived that week from a laufhaus in Frankfurt, worked before in some FKKs in Switzerland. Sits on the couches at the entry of the sauna area (H3).

In the main room a great discussion, she speaks English very well, is straightforward, and likes to take her time. In the bedroom, no FK, the BJ was okay, the sex also, but she's not very active. She's nice, listen to your wishes, but it's quite limited. Only average for the sex, but if she's your type deserves at least a try for her body alone.

100€ for 30 minutes.
Zitieren
Es bedanken sich: HMueller,pavane,Brustmolch,Spider1hb,larkovich,Genesis_,Sveto,Dude,streuner-strolch,neveroddoreven,Muschkin,Spitz81,spermbirds,Bingbong
Saw her. Talked to her. Fun conversation. Didn't book her, was done for the day.

Hab sie gesehen und mit ihr gesprochen, lustiges freches Ding. Hab sie nicht gebucht, war durch mit dem Tagesprogramm. Mal sehen, hört sich jetzt nicht soooo spannend an. Sie ist in Sharks, weil sie in einen Club ohne Regeln wollte...
Zitieren
War heute für 100/30 mit ihr im Zimmer.

Sehr nettes Gespräch auf dem Sofa und ein klasse Body. 1:1 übereinstimmend mit dem Bericht von Hyperion.

Im Zimmer war sie mir etwas zu passiv. Sonst aber eine solide Nummer.

Ich versuche es auf jeden Fall nochmal mit ihr. Irgendwie habe ich das Gefühl, dass da mehr möglich ist bei einer 60min Buchung
Zitieren
Es bedanken sich: Cyper,sarut,Spitz81,mar347
Gab es ZK?
Zitieren
Küsse ja. Zunge minimal. Hab es aber auch nciht drauf angelegt.
Zitieren
Es bedanken sich: memphis
Sie ist selektiv bezüglich des Services, den sie Kunden für 100€/30min bietet. Ich fand die Nummer sehr gut inkl. ZK, intensivem BJ, 69, ficken. Nix mit passiv und der Body ist klasse.
Zitieren
Es bedanken sich: Chris33,larkovich,Spitz81
(21.01.2024, 02:36)Genesis_ schrieb:  Somehow I have the feeling that more is possible with a 60-minute booking

About ten days ago on a quiet night, when at that time her place was on the long couch facing the whirlpool stairs, where we had a funny but nice back and forth conversation for about ten minutes or so. I wanted to try her for a 60-minute ZG... but unfortunately she wanted a flat-fee of 200/60 and would not agree to stiputlate before the booking exactly what services would be included (hopefully with enthusiasm from her) in that 1hour. "Let's see what happens in the room", she said....I thought to myself: If I really want to bet 200 euros on roullete, I prefer to go to Spielbank Wiesbaden, so I politely excused myself from her attractive presence.
Zitieren
Es bedanken sich: larkovich,odenhopper,Spider1hb,Art_Vandalay,Sebdeniss,Investor,sarut,Bingbong,Shark16
I've been again with Larissa today. I didn't recognize her at first, she now wears glasses. Yes, you read that well, I din't recognize a top model that I fucked six weeks ago because she wears glasses. Shoot me.

It's when she told me her name that I remembered our room, which was barely average. I decided to go nonetheless, she's really beautiful, and it was a very good decision.

That second room was head and shoulders above the first one. Kissing was now included without discussion, good blowjob, sex where she's really active. She listened to all my wishes, always with a smile. Splendid.

100€ for 30 minutes.
Zitieren
Es bedanken sich: sarut,Bingbong,neveroddoreven,Angelbeast
(01.03.2024, 15:49)Stuart schrieb: Sie ist selektiv bezüglich des Services, den sie Kunden für 100€/30min bietet. Ich fand die Nummer sehr gut inkl. ZK, intensivem BJ, 69, ficken. Nix mit passiv und der Body ist klasse.

Wiederholung war dann eher so wie im ersten Post beschrieben.  Weia

Passiv, keine ZK, hätte nach 20 Sekunden BJ aufgehört und ficken wollen, auch das war sehr monoton, da hab ich im LH für 30 EUR schon deutlich besser gefickt. Wenn sie nicht gut drauf ist, soll sie es sagen und wir lassen es einfach. Erneute Buchung nur dann, wenn sie besser drauf ist und wir VORHER noch einmal über diese Nullperformance gesprochen haben.
Zitieren
Es bedanken sich: odenhopper,memphis,Spitz81,Seichner86,Muschkin
(07.03.2024, 09:32)Stuart schrieb: Erneute Buchung nur dann, wenn sie besser drauf ist und wir VORHER noch einmal über diese Nullperformance gesprochen haben.

The variance in the quality of her services explains very well why she changed clubs so often in Switzerland. She reminds me of Elektra last year, you had absolutely no idea of what services you were going to get.
Zitieren
Larissa-Hype! €100/30Min. Viel gesprochen und gelacht vorher. Das Zimmer war überfällig und einfach geil ohne irgendwelche Einschränkungen oder Verhandlungen. Bin Fan und sie durchbricht zum Glück die Service-Wüste und irrsinnige Preisvorstellungen, die sich zum Teil rund um den Tisch am Eingang eingeschlichen haben.

Zum Thema Service-Variation: bucht sie wenn sie offensichtlich gut drauf ist, vllt eher abends. Zur Sicherheit Service besprechen, aber ich glaube das Risiko ist dann wirklich begrenzt. Sie kann wenn sie will.

Für mich von ZK, über Bj/69 und wildem Ficken mit das beste Zimmer. Es ging alles was ich wollte und hat sich natürlich ergeben. Was will man mehr? Hoffe auf Wiederholung.
Zitieren
Es bedanken sich: Seichner86,Spider1hb,Spitz81,memphis,Stuart,Muschkin,mar347
Dieser Beitrag ist nur für angemeldete Benutzer verfügbar. Bitte melde Dich an oder Registrier Dich
Zitieren
Es bedanken sich: Muschkin