Jill
I have been with Jill. She is 25 from Romania. Today she has a black body that reveals one boob and one butt cheek. She got brown hair, a nice underboob tattoo and a colorful tattoo on her neck. She claims to have been in other clubs before Sharks and is in this club since one month only. Her standard service is 100 for 30 min all with condom. Any extra is an overprice. She said that she would have done a little kissing but in the end there was no kissing at all.
In the room she just started with a regular bj (a really average one) and then fucking in reverse cowgirl. She did not even leave room for some touching.

In general, I have had esperiences worse than this, but to me her attitude is a no go. I don't think I will repeat it.
Es bedanken sich: Stuart,aikega3,Muschkin,peterPowers,Bingbong,Kakaobohne,mark38,neveroddoreven,Art_Vandalay,parseeker,Limbo4u,hans69,sonnenjogger,Sebdeniss,BöserHai
Dieser Beitrag ist nur für angemeldete Benutzer verfügbar. Bitte melde Dich an oder Registrier Dich
Erfahrung ist etwas, das man immer bekommt, kurz nachdem man es gebraucht hätte.
Es bedanken sich: Spitz81,Seichner86,Brustmolch,Bronco,Bingbong,BöserHai,KungFuPanda,EMXP
Dieser Beitrag ist nur für angemeldete Benutzer verfügbar. Bitte melde Dich an oder Registrier Dich
Es bedanken sich: BöserHai,sarut,Seichner86,Spitz81,mar347,Investor,Bingbong,Bronco,EMXP
Es bedanken sich: Seichner86,Bronco
"Ich habe eiserne Prinzipien. Wenn sie Ihnen nicht gefallen, habe ich auch noch andere." Groucho Marx
Es bedanken sich: EMXP
"Ich habe eiserne Prinzipien. Wenn sie Ihnen nicht gefallen, habe ich auch noch andere." Groucho Marx