Mira, 24, RO, NEU
Yes definitely new girl. Thanks.
Evidently the old one has left Sharks, I was curious to know where she went as she's maybe in a club nearby.
(31.05.2025, 23:58)Serpentx0117 schrieb: A girl introduced herself as Mira to me today but it seems like a different Mira. 155-160m blonde, teen body with almost no tits. She sits on the sofa next to the pole under TV, same section as Flori. Claimed to come from ukrain but I’m sure she is Ro. Didn’t go to the room with her due to her A-.

Ich habe sie( heisst eingentlich Myra) schon mal erwähnt in Oase Thread's line up. die neue Myra war jahrelang in Oase tätig und seit knapp 3 Wochen gewechselt in Sharks. ist ein süßes sehr junges skinny Tenny, und manchmal frech mit Jokes. Gute Charakter eigentlich.
Ihre Muttersprache ist Ukrainisch( ein ukrainischer Tourist hat es bestätigt in Oase) und Russisch, aber Rumänisch spricht sie auch perfekt, kommt eigentlich aus Moldawien, müsste die ukrainische Minderheit in dem Grenzgebiet sein.
Es bedanken sich: Muschkin
Woher sie kommt ist uns eigentlich egal, wichtig sind Aussehen und Service.

Und wie gesagt, wenn Du es auf Deutsch nicht hinbekommst, poste auf Englisch.
"Ich habe eiserne Prinzipien. Wenn sie Ihnen nicht gefallen, habe ich auch noch andere." Groucho Marx
War kürzlich bei ihr. Freundlich und solider Service. WDH = 80%
Es bedanken sich: sansibat
Hallo. Wir erwarten ein wenig mehr als nur einen Einzeiler. Details zum Service, Preis, Dauer. Danke.
"Ich habe eiserne Prinzipien. Wenn sie Ihnen nicht gefallen, habe ich auch noch andere." Groucho Marx
Es bedanken sich: oberroemer
Mira is new to Sharks but definitely not new to the business. She was previously at Oase for last 2-3 years. Good friends with Celine at Sharks.
Es bedanken sich: Gere6,Brustmolch
I report my experience with Mira, the girl for which this topic was created, as I see now I never did.

I did maybe 5-6 rooms with her past year, she's been described well enough here.

She has dark long hair, 165 cm, slim fit body, quite a few tattoos of which I'm not a fan, recently she's got a boobjob.
I always did 30 minutes rooms with her as I do with 99% of the girls. I think she is a very sensual girl, a good conversionalist and can create some good intimacy in room.
I had covered sex, bbbj and a bit of kissing (not DFK) paying 100 Euro für 30 Minuten each time.

Can someone that was in room with her this week confirm maybe if the price/services are still the same? as I see there is quite an inflation going on in Sharks with so many now asking 150 Euro für 30 Minuten for average or below average service.
Es bedanken sich: Seichner86
Sie meiner Meinung nach vor der Brust OP war 100% gleich aussiehend wie Megan Fox. Körper und Gesicht, wie eine Zwilling! Jetzt nach der OP dann 90%
I think now that she has fake boobs she looks more like Megan Fox actually.