Bewertung:

16.01.2025, 08:33
(Dieser Beitrag wurde zuletzt bearbeitet: 16.01.2025, 08:33 von Stuart.)
Also definitiv kein Silikon. Keine Straffung. Entweder der natürliche Hormonzyklus oder die gute Küche von Mama in den letzten Wochen, sie hat 1.250g Gramm zugenommen
"Ich habe eiserne Prinzipien. Wenn sie Ihnen nicht gefallen, habe ich auch noch andere." Groucho Marx
Es bedanken sich: sarut,Seichner86,Gere6,lust6
Bewertung:

Die "neuen" Titten sind in der Tat beachtlich. War gestern bei ihr. 200 für sie Stunde und einfach nur perfekt. Alles möglichen Stellungen, viele tiefe ZK, guter Blow und authentischer Orgasmus bei ihr. Was will man mehr. 100% whf. Für mich aktuell unter den top 3.
Es bedanken sich: Gere6,sarut,lust6,Spider1hb,mar347,Bingbong
Bewertung:
I didn't went to room with Nadira, but she's the worst girl I ever met in FKK clubs. The first day of my last trip she sat on my lap 3 times and she tried to persuade me to go to room with her. But I was not interested at all by her aggressive nature. I didn't show any interest like maybe later, just no thanks after very short conversation. But she kept coming back out of nowwhere.
The day after she saw me again and walked fast to me while I was sitting. For some reason she was really pissed off. She yelled "THIS TIME YOU HAVE NO EXECUSES, GO TO ROOM WITH ME!". Wtf. I just told her I was not interested in her. Then she started to yelled at me again and called me all kind of insulting slurs for about 1 minute. I have to cover my ears she was that bad and I asked her kindly pls go away, but she just keep continuing to scold me.
Some girls behavior has really changed, but still most girls are friendly. My first time at Sharks in 2019 all girls acted nice and kind even with no thanks from me. And I was otherwise pleased about to read that the other real rude girl Juliana was banned from Sharks. I readed about it in another forum around 5-6 month ago. I thought no girl could be more rude than Juliana, but obviously I was wrong.
Es bedanken sich: Spider1hb,sonnenjogger,Gere6,Bronco,Bingbong
Bewertung:

I must say that I find it difficult to believe that Nadira would ever be aggressive, pushy or yelling in the club. I have always found her to be quiet and easygoing. Regardless of whether I said yes or no, she would usually sit and wait for guys to approach her, and she rarely took rounds and talked to new guests or guys she knew.
I have seen positive reports and feedback about Nadira, so I am unsure as to what happened, if the story is true or if it has been blown out of proportion. However, I would think that if it did happen, it wouldn't have been without reason or at least triggered by something you said or did.
"Ich habe eiserne Prinzipien. Wenn sie Ihnen nicht gefallen, habe ich auch noch andere." Groucho Marx
Es bedanken sich: Knucht125,Genesis_,Pxmat,Bingbong
Bewertung:
The story is true, I'm just writing about my experience. And it's not blown out of proportion. But her reaction is way over proportion and unacceptable. I can handle few girls who got a little upset by getting a no thanks from me. I'm nice to the girls and most are nice to me too. I'm not attention seeker or provocative to others, so I cannot imagine I could have triggered by doing or said something. I only say to her that I prefer to go to room with girls I already knew and gives good service, my regulars.
My observation in general is some girls can be more nicer to regular locals who are often guest. Also some tourist can be more targetting by some few girls who think they can come away with bad and obscene behavior.
Es bedanken sich: Bronco,Bingbong
Bewertung:

Dieser Beitrag ist nur für angemeldete Benutzer verfügbar. Bitte melde Dich an oder Registrier Dich
Es bedanken sich: Jack Sparrow,sarut,mar347,BöserHai,Gere6,Spitz81,Muschkin,Bingbong,Zigeunerbaron
Bewertung:

Dieser Beitrag ist nur für angemeldete Benutzer verfügbar. Bitte melde Dich an oder Registrier Dich
Es bedanken sich: sarut,Bingbong
Bewertung:

Ich bin aus der Region Stuttgart, wer mich ins Sharks mitnimmt kriegt von mir gratis Eintritt spendiert.
Bewertung:

Bewertung:

Es bedanken sich: sarut,Gere6
Bewertung:

Es bedanken sich: sarut
Bewertung:

My Big Bang Theory:
respect her, make her laugh, fuck her good, pay her better !!!
Es bedanken sich: sarut,Genesis_
|